- Gratis eerste service beurt bij aankoop nieuwe fiets
- Tweede servicebeurt binnen 1 jaar met gereduceerd tarief.
- Gratis leenfiets tijdens de reparatieperiode.
- Bij reparatie elektrische fiets ook elektrische leenfiets.
- Elke avond koopavond, na (telefonische) afspraak.
- Halen/brengen van fietsen mogelijk.
- Gratis fietspomp 365 dagen/jaar voor aan de gevel.
- Ruime parkeergelegenheid voor de deur.
- Sleutel kwijt?
Elke avond koopavond???
Zodra uw fiets toe is aan reparatie of onderhoud of uw wilt informatie of advies, wilt u graag zo snel mogelijk worden geholpen. Toch gaat het er natuurlijk niet alleen om dat u wordt geholpen, maar ook hoé u wordt geholpen. Nu kan het voorkomen dat Bram en Jeannette bezig zijn met andere klanten, die al in de winkel aanwezig waren. Op dat moment kunt u met ons een afspraak maken voor ’s avonds. Geen enkele moeite voor ons en voor u de zekerheid dat u rustig wordt geadviseerd!
Servicebeurten
Als u bij ons een fiets aanschaft, bent u verzekerd van een goede service. Namelijk: uw fiets krijgt tussen ongeveer zes tot twaalf weken na aaankoopdatum, of indien de afstand van 500km voor deze periode is verreden een gratis servicebeurt. Dit houdt in dat uw fiets volledig wordt nagekeken en weer optimaal wordt afgesteld. Dit is een noodzakelijke beurt voor een fiets, omdat na de eerste weken alles toch iets verloopt en opnieuw moet worden afgesteld.
Binnen 1 jaar kunt u uw fiets opnieuw aanbieden voor de 2e servicebeurt. Dan wordt de fiets grondig nagekeken en technisch weer geheel in orde gemaakt.
Op deze beurt krijgt u 50% korting op het te betalen arbeidsloon. Gebruikte onderdelen vallen niet onder deze korting.
Het is belangrijk dat u, in verband met de garantie op bepaalde onderdelen, binnen een jaar na aankoop de fiets ter controle aanbiedt.
Vergeet de gratis eerste servicebeurt niet.. mocht er wat mis zijn met uw fiets (materiaalfouten) dan worden deze vaak in deze beurt geconstateerd.
Voor het goede begrip: een echte jaarbeurt is werk voor een vakman. Wij hebben het gereedschap en ervaring om verborgen draaiende delen zoals balhoofd, freewheel en naven te stellen en te smeren. Maar misschien houdt u zelf ook wel van sleutelen? Dan kunt u bij ons in de winkel terecht voor de aanschaf van losse onderdelen en verzorgingsproducten. Lees ook verder bij de ’tips van de vakman’
Haal- en brengservice
Als u niet in de gelegenheid bent om uw rijwiel te brengen/halen voor reparatie of onderhoud, is het ook mogelijk om gebruik te maken van onze speciaal haalservice met onze speciaal ingerichte bus. Als wij uw rijwiel in deze bus vervoeren kunt u er van op aan dat uw rijwiel op een goede en veilige manier wordt vervoerd zodat u uw rijwiel niet terug krijgt met onverwachte mankementen of beschadigingen.
Voor onze klanten in Hierden en Hulshorst hebben wij deze extra service. Op afspraak kunnen wij uw fiets ophalen en er wordt afgesproken wanneer de fiets weer klaar is.
Voor € 7,50 wordt uw gerepareerde fiets weer bij u aan de deur afgeleverd. Het is ook mogelijk gebruik te maken van een gratis leenfiets zodat u zelf uw fiets weer op kunt halen, vraag of Bram er eentje voor u meeneemt.
Om gebruik te maken van deze mogelijkheid kunt u altijd contact opnemen met:
Bram Hop Tweewielers
0341 45 12 34
Fietssleutel kwijt?
Bij aanschaf van een nieuwe fiets of fietsslot worden altijd twee fietssleutels meegeleverd. Bij verlies van één sleutel is het raadzaam om meteen een extra sleutel bij te bestellen. Dit kan via de site van Fietssleutels.nl
Als u een sleutels bijbestelt via de site van Fietssleutels.nl worden deze gelijk op uw huisadres afgeleverd. U kunt dit prima zelf doen maar als u er helemaal niet uitkomt, helpt Jeannette u graag. Omdat de bijbestelde sleutels vaak niet opgehaald worden vragen wij wel of u ze vooraf wilt betalen. Tenslotte moeten wij, net als u, ze ook gewoon betalen.
Hieronder een aantal praktische tips waar u rekening mee dient te houden:
Noteer na aanschaf altijd uw sleutelnummer! U kunt dan ook bij verlies van beide sleutels altijd (een) nieuwe sleutel(s) bestellen. Het is namelijk niet mogelijk om een nieuwe sleutel te bestellen zonder sleutelnummer! Zonder sleutelnummer kan Axa Basta helaas niets voor u doen.
U vindt het sleutelnummer altijd op de (reserve)sleutel of op de polis van uw fietsverzekering. Het nummer bestaat uit cijfers en/of letters.
Bij ons in het computersysteem staan vanaf 2009 alle sleutelnummers bij de door ons verkochte nieuwe fietsen en zo mogelijk ook van tweedehands fietsen!
Wanneer uw fiets verzekerd is tegen diefstal bent u verplicht om zelf (binnen 2x 24 uur) rechtstreeks uw bestelling van de reservesleutel door te geven aan uw verzekeringsmaatschappij. Bij diefstal van uw fiets moet u namelijk twee originele fietssleutels aan de verzekeringsmaatschappij kunnen overleggen. De reservesleutel die u van Axa Basta ontvangt, is gemerkt met een C van copy. Daar dient u zelf de verzekeringsmaatschappij van op de hoogte te stellen.
Let op! indien u igv diefstal maar één originele sleutel kunt overleggen volgt er GEEN uitkering.